Jumaat, 31 Januari 2020

Nervous ke anak masuk ASRAMA

kalau nak diikutkan aku taklah nerves mana ...
satu sebab sekolahnya dekat je ..kalau luar melaka mmg aku ada risau juga
kedua , ramai kawan kawan dia dalam tu ada 10 org student tun SAS di MOZAC
ketiga ..aku kenal guru BM kat situ Kak Dell..ada juga kawan aku suaminya warden asrama MOZAC

Bukan lah kita ni menyerah pada manusia nak jaga anak anak kita tapi ....kita rasa lega jika anak anak kita dikelilingi orang yang kita kenal..

nak masuk SBP ni kena sediakan banyak juga duit ..pendaftaran mencecah RM2300..belom masuk segala bagai keperluan dia ...

nasib baik banyak benda dah beli masa nak masuk Sultan Muhammad hari tu ..
tinggal nak beli beberapa barang sahaja ..antara nya ..baju melayu , baju lengan panjang putih, baju sukan kolar putih, songkok...

lain lain kena beli di koperasi termasuk baju batik. baju korporat, baju outing. banyak juga baju diorang ni....

nilah budak ynag nak masuk asrama tu 

nak daftar keluar sultan muhammad..

pasghah ...
hari tu masa cuti raya cina hari tu lepas kami ke Decalathon kami ke Sogo SHAH ALAM ..suami aku nk cari kasut tenis..kami makan kat Texas Chicken ..sedap juga ayam Texas ni ...
harga masih boleh doterima akal ... 

nagett sedap ..penuh rasa isi ayam

apatah ..rasa dia cam roti bantat ..tak jadi

aku suka KFC lagi 

ok ..ayam dia sedap

mmg tidak diragui ayamnya ..lazattt 

borong apatah sampai 800 ..pitam mak!

mmg makin lama kehendak dan keperluan makin meningkat ..
katil ko nak berquilt bagai ..pening aku ...

mmg jenis tak boleh ada duit ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...