Khamis, 16 Januari 2020

Shopping di shoppe Januari






kau tak singgah mydin dan kau tak masuk jusco ..namun hari hari kau membeli barang .
hari hari berlaku traksaksi jual beli .

tapi apa yang aku beli ni utk kegunaan anak anak di sekolah juga sebenarnya. 
sebagai contoh lapik meja utk budak kelas, alat tulis utk aku mengajar, buku peter and jane utk anak anak di rumah, 

tapi aku adalah beli barang utk reward diri sendiri:

Longchamp dan baju kurung utk majlis rasmi di sekolah.{ RM320+RM129= RM449}

aku beli alat tulis dan marker pen whiteboard total RM50.29
aku order set buku Peter and Jane ni RM115..belum sampai lagi



aku beli lapik meja kelas ..satu RM4...utk 20 meja 
aku beli wayar charger dan plug ni apple brand katanya tak pasti ori atau tak RM49.90


aku beli baju kurung songket ni RM129 termasuk postage tapiu tak sempat dapat jutk pakai masa send off pengetuan Tn Malek 




aku beli handbag longchamp dari IG RM320




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...