Jumaat, 10 Januari 2020

LC Neo Navy Blue



oklah!
memandangkan ramai gak yang singgah blog aku baca pasal longchamp ni aku nak share satu lagihandbg longchamp yg baru aku dapat tadi 

aku mmg suka yang Neo sebab dia lebih smart ....aku pernah beli yang kaler maroon dan kali ni aku beli navy blue..sejak 2018 kut aku teringin baru sekarang aku dapat..alhamdulillah!



beg longchamp kaler maroon...akhirnya aku buang beg ni masa di Surabaya sebab dh koyak zip nya..so aku guna sejak 2016 kot sampai 2019...
korang perasan tak warna dia lain 

hat ni nampak biru lain kan 

aku pernah baca yang beg Lc ni warna dia berubah bila ko amik gambar cahaya atau tanpa cahaya...


oklah aku beli kat IG Terhani Longchamp..aku dh tak beli dari Tejara .....terpulanglah korang nak beli kat mana..

tapi aku beli dengan harga RM320 tambah postage Rm10. dapat paper bag, dust bag dan kad warranty...

so far aku puas hati ...


oklah aku nka update putih menang sebagai juara Maharaja Lawak Mega ..sebab aku rasa org bersimpati dengan idea yang mereka ketengahkan pasal arwah anak seorg peserta puteh tu ..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...