Jumaat, 3 Mac 2023

Dol Mat Tepian Tebrau 2023

Akhirnya kami salpai ke JB. Malam pertama sampai nak makan seafood. Gaduh! Aku bgtau mahal bang… makan biasa biasa pun ok…

Tp suami aku kata .. takpe.. nk jalan jalan kan… aku pun ok jelah..
So decide makan di Dol Mat . Kedai pun macam arena fodd court bukan restaurant yg fancy fancy… lepas tu.. 

Hah! Masalahnya tang order ji takde harga. Dia tulis ikut harga pasaran. 
Ok aku rasa silap pada kami tak bertanya dulu. Terua order. Apa kami order? 

1. Ikan siakap tiga rasa
2. Ketam besar tak ingat jenis apa tiga ekor.. masak salted egg, 
3. Udang nestum ni pun besaq gak
4. Tomyam sorang makan 
5 ada baby crab pulak
6. Kailan ikan masin 
7. Nasi 6 org makan 

Air:
Air masak
Teh sirap ais
Milo ais dua
Air barli panas 

Total; RM 380

Nah! Amik kau! Heheh… ada yg kata ok . Tapi pada kami utk makn 









 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...