Khamis, 2 Mac 2023

Tiles Porch

 Ni gmbar minggu lepas… hari ni banyak dh siap… tp hari ni hujan.. sejak semalam hujan renyai… tak pasti bila tiles tu akan siap. 

Aku plan nak beli pokok letak kat luar tu. Tadi kami dtg nak hantar bantal tp kunci tertinggal di rumah kami. Miss communication.. qosim kata dlm posbox aku assume rumah ttu tapi rupanha CVR.. dtg saja je malam tdi tak dot pun masuk hantar barang.


Akh plan nak tempah langsir harga aku dapt 2.3 k satu lagi 2.2k.. ikut bajet mmg tak boleh buat langsir dlm bulan ni..

Kena tunggu bulan depan. Tapi kalau aku tak runkan rumah ni mmg tak dpt income. Sepatutnya feb aku dpt 1k tapi bulan ni burn. 

Harap nak run bulan Mac. Tp masih banyak belum setel.. termasuklah .. nak cat syiling dan cat dinding yg rosak tu… nak cat pulak sendiri. Bajet kan…upah org tak tahu kena berapa ringgit. 

So siap langsir rasa rumah ni dh ok dah..


** suami aku dh bayar deposit condo ambiences pulau gadong. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...