Rabu, 1 Mac 2023

The Lorry: Pindahkan sofa

 Aku bercadang nak pindahkan sofa jati ke taman tasik ..sebab kerusi sofa tu je yang paling elok ..yang ada di rumah sana dah koyak . 

jadi dr nak buat uphostri baru baik aku hantar je sofa yang ada di rumah ni .

ok ..so suami aku kata guna je lala move.

aku search kat google lori ..tiba keluar the lorry..tak yah sign in bagai .terus dia tanya nak lori saiz besar mana, lepas tu ..dari mana nak ke mana ..dia kirakan jarak keluarkan harga selepas ko snap gambar barang yang ko nak hantar tu... mudah sungguh! lepas tu kalau ada kerja tamabahan lain contoh membalut ke, buakak atau pasangkan barang ke..tu ada bayaran tambahan . kalau just hantar barang ok .takde masalah..

lpas tu dia tanya nak bayar macam mana ?

aku pilih cash on delivery ..kat sini baru ko kena sign in .itupun aku pilih masuk pakai email settle. 

mudahkan ..

apapun petang ni kita tengok mcm mana..ok ke tak ok service dia ..

lega! setel satu hal..

bantal setel, cadar setel, kerusi setel..tinggal langsir dan beberapa benda minor. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...