Ahad, 5 Mac 2023

Sya

Ini Sya. Kwan aku masa belajar di UM. Sya amik kos undang undang. Actually dia junior aku di 3rd College. Masa dia masuk UM minggu haluan siswa aku Fasi dia. Lamamlama jadik member. Asal diorg panggil aku PM Ama. pM tu maksudnya pembantu mahasiswa. Diorg ni ada geng satu fac.. ada farihan, rabia dan khoo Yani. So mmg aku selalu lepak kat bilik diorg .. time lapar aku carik sya.. ada je makanan. Sya ni kira org ado ado.. zaman org takde laptop dia ada laptop.. ada kereta .. macam macammlagilah.. setakat makan sushi tu apalah sgt! Aku sushj pun tak penah makan zamna tu. 
Diorg ni banyaklah tahu macam macam benda . Diorg yg ajar aku. Semua semua lah.. 
 Masa aku nak kawin aku g rumah sya konon nak singgah ayer itam. Last last aku cilok satu dulang sya. Sya pandai mengandam dulang kawin. Nnt dia kawin aku kena bagi hadiab grand grand ke dia.. hahah

Sya mmg baik. Semua org suka kawan dengan sya. Dia rajin membantu. Pemurah tak payah cakap lah. Mmg ringan tulang. Pinjam telingat dengar cerita aku. Teman aku kat wad. Macam macam lagilah. 

Tapi benda ni aku yaknak revealed . Kang ada yg tak senang hati membaca nya di FB. 
Kalau kawan lain baca terasa lah pulak. So aku cerita kat sini je. 

Aku harap sya bertemu jodoh dnegan lelaki yang baik. Bahagia dan dipelihara oleh Allah SWT seumur hidup Aamin. 





 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...