Rabu, 1 Mac 2023

My Viets, Muzafar Heights Melaka

 Ada restoran baru bukak, betul2 sebelah nippon sushi.. rupanya satu company… Pn siti nama bosnya. 

Soalan pertama aku tanya, Halal tak?” Heh… dia kata halal. Bos melayu. Aku google pun mmg halal food . So dengan yakin aku makan hehhe.. bukak puasa. Ada tiga hari lagi nak ganti ni…. Esok insya Allah puasa lagi…


Kami order nasi. Tapi aku suggest jgn makan nasi … beli sup daging dia je… aku lupa nama dia dlm menu. Harga dia serendah rm17 ada juga yg mahal. Ikut bajwt korang. Aku beli kopi vietnam. Brew atas meja…



Ni kopi dia…


Total makab dua tu dengan air dh RM72 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...