Isnin, 10 Disember 2018

Pengalaman kali pertama memandu ke Kuala Lumpur & Unicorn

inilah kali pertama kali aku memandu dengan anak anak sahaja ke KL. aku mmg agak nekad . saja nak bawa mereka jalan jalan ke Kuala Lumpur. 

aku rasa taklah susah sgt memandu. aku bawa sekitar 100km sejam...ada mada 80kn sejam..masa nak masuk kl tu aku cuak jugak sebab tak ingat jalan 

nasib imran pandai baca google maps..dia yg kasik instruction. Lepas ni boleh lah aku berjalan dengan anak anak lagi.
tapi aku tak suka sgt terlalu berani sebab aku taknak suami aku rasa aku boleh berdiri sehingga dia tidak diperlukan.

bawa kereta ni kena berani dan ikut lorong kita baik baik. jangan masuk lorong org lain . sebab bia kita tukar lorong tiba tiba boleh menyebabkan eksiden.


TOYS BARU UNTUK MANDI MANDA

Hari tu sebelum cuti sekolah lagi aku dah order unicorn untuk acara mandi manda. aku beli dari shoppe. Shipping dari China. Harga mmg murah dalam RM52.lebih kurang....

so lepas Imran ,Iyad dan Ihsan sampai melaka kami pun start lah project pam unicorn. bersusah payah kami pam unicorn sam pai di swimming pool sebab Iyad tak sabar terbukak unicorn tu aduh! frust betul rasanya

nasib baiklah di Tiara tu ada tempat pam pelampung. 
kuda belaan 

orang ynag bersusah payah 


Usaha nak membawa unicorn yg besar gedabak

hahah..kesian Ihsan..

alhamdulillah seronok dapat tengok anak anak main ...

berbaloi ibu tunggu lama nak dapat benda alah ni

happy kan...

lepas ni ibu nak beli baju renang nak join korang hahah


nak maghrib pun ..jom balikkk

oklah lepas ibu akan ajar korang berenang....barulah seronok mandi swimming pool berenang...kalau tak asyik main air je ...lepas ni imran kena concentra nak exam UPSR dan tahun 2020 masuk tingkatan 1 dan Ihsan akan masuk darjah 1. iyad darjah 3..orked 5tahun . anak anak makin besar harap makin tak kuat bergaduh .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...