Selasa, 4 Disember 2018

Young Living , Essential Oil

Cerita nak beli EO ni dah lama dah aku pendam. Benda benda macam ni kira kehendak bukan keperluan kan ..so aku rasa rak urgentlah. Kawan aku offer main kutu bayar bulan bulan seratus tapi bulan Mei baru turn aku dapat. Amboii !lama tu ,baik aku cuba cari jalan lain nak beli murah terus dapat. last last aku jumpa. apalagi terus grab! Alhamduillah aku dapat beli dengan harga yg reasonable dan siap dapat dua EO bau Lemon dan Lavender. Lega sangat. dlm dua hari barang sampai . Yg aku suka packaging dia memang bagus .jadi takdelah barang kita dapat tu rosak dia pack elok elok . kira puas hatilah ..

skrang aku cuma ada dua eo lepas ni aku nak topup EO yg lain macam RC , Stress Away, Geranium , dan lain lain. 

Mana tau boleh mendatangkan aura positive dalam rumah tangga aku ni . Anak anak dapat aura yg sihat dan boleh fokus belajar. 


Aku letak kat ruang tamu dulu.

dapat dua saiz 5ml



ni kotak dia, nama aku punya diffuser Desert Mist. ni kira barulah ..

oklah ! satu list bucket aku tercapai. alhamdulillah.Tq Allah SWT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...