Isnin, 17 Disember 2018

Tempah Cermin Mata Iyad

Akhirnya niat nak belikan Iyad spek mata Allah SWT permudahkan. Lega rasanya. 
Aku buat di Kedai Ayer Keroh optometry Centre sederet dengan Hotel Kings Ayer Keroh. Kalau korang  pergi situ memang ada satu je kedai cermin mata. 
Bahagian dalam kedai mata 

Iyad memilih bingkai yang hendak di pakai.

cocok dengan Iyad

di situ bagus ada pakar yg akan amik bacaan mata dengan tepat. Kenapa aku cakap macam tu ? Iyad ni mata dia nystagmus. Tak ramai org tahu  tapi Diana yg check mata iyad tahu dan dia ada pengalaman. Kalau tak aku kena ke GH Melaka dahulu utk jumpa Optometrist baru bagi bacaan power mata Iyad utk dia buat spek mata. 

Bayaran?

Kos spek mata Iyad RM350. Mahal jugak tapi lebih murah dr yang Iyad buat sebelum ni 1k. ko ghase?

oklah kalau korang mencari cari kedai nak buat spek mata aku cadangkan ke sini macam ok. Sebenarnya aku rasa tak selesa juga bila nampak cina dan India je . Tapi bila nampak Diana rasa lega sikit . Entah lah kenapa timbul rasa macam tu. 

aku harap Iyad dapat jaga spek mata dia elok elok.

So next project nak pakai braces kat Klinik gigi Ain di Taman Tasik.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...