Ahad, 2 Disember 2018

Review Dolly Dimsum 2018



Memang first time aku mkn kt sini. aku mmg suka dimsum ni tp biasalah dimsum ni kan mahal ,so tak bolehlah makan selalu selalu.

kali ni aku cuba makan di Dim Sum Dolly di Avenue K. Tempatnya cantik. Tak jemu mata memandang.

oklah total aku makan semua ni dalam RM74 . oklah taklah sampai ratus ratus lagi. kan..


capucino iced dalam RM8

yg bulat bulat tu tak berapa best ,yg steam tu best


sauce dia 

suami aku minum tea.Seteko baru RM4

very nice view

Putri Orked

Egg Salted pau..sedaplah ..manis manis masin
menunggu untuk dapat kerusi 



pau egg salted 





yang ni dua dua sedap. suami aku nak makan dua dua sayur pastu aku tegur " abang nak rasa jugak 😌😌😌

yang ni pun sedap



hampir licin semua benda.


makan benda mahal mahal ni bukan hari hari bila bila masa teringin boleh lah cuba .sebelum ni aku pernah makan kat Thai Authentic. Aku harap impian aku nka makan di Burger and lobster termakbul amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...