Selasa, 4 Disember 2018

perasan kecik sikit? ke perasaan je 😮

cer korang tengok ada kecik siket tak punggung aku ? hahahah


cam vongok je soalan kan ....tapi aku rasa macam ada kecik sikit . tapi tulah ..tu ko rasa je . bukan betul betul lagi. tapi takpe boleh dipertingkatkan lagi daya usaha tersebut. atleast maintain buat 16:8 . makan tu kawal kawal lah apa yg patut ambik benda heavy sekali je . 

ko ingat senang ke ...? ko dah gemuk puluh tahun since lepas bersalinkan imran berat aku dah masuk 62...pastu static ke 68 lepas bersalinkan iyad. mmg aku tak pernah kurus cuma lepas amik Herbalife adalah singgah kejap 64kg terus sangkut Ihsan...pastu sangkut Orked. so sekarang orked dan 3 tahun aku masih berat dan sekarang aku perasan naik ke angka 7 . aduh!!! rasa makan benda yg sama je. tapi apsal makin meningkat . 

hari ni masuk hari ke kelima . aku agak kalau aku puasa mesti lagi mantop. aku jenis puasa malas nak sahur. minum air je time sahur ok kut. tp tak leh extream sangat bahaya ...

aku tengok ada yg berlapar 48 jam , tapi dia amik fluid lah . cuma tak amik karbo elok je dia sihat. katanya terus turun 4kg kau! amboiii ...amazing nye . banyak tu 4 kg .gamaknyammg taksuka makan ke cemana tu ...

oklah !sepatutnya hari ni aku ke Johor. tapi aku pun tak tahu samaada aku jadi ke Johor atau tak. aku tak kisah pun . kalau tak pergi pun takpe. aku boleh tinggal berdua dengan Orked. makan apa apa yg ada kan...tak kisah sangat. 18hb ni gaji masuk awal sebab Krismas dan duit binus RM500 pun masuk sekali .wah! heaven tu. Claim aku semua dh masuk. Melainkan elain KPN yg ada RM150. 

oklah aku nak bagi Orked bfast nnt kita sambung. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...