Sabtu, 6 Julai 2019

Beli Perabot China Murah

aku sebenarnya dalam proses nak lengkapkan rumah sewa aku ni ..

aku nak beli kerusi sikit dengan baiki kabinet kitchen 

banyak modal nak guna ni ..tapi kena tunggu deposit masuk baru aku dpt gerakkan apa yg aku nak buat 

harga kerusi ni di GoShop

harga di taobao. banyak bezakan ..tapi kena fikir harga shipping dia pulak ..kang tambah tolak jadi sama amacam?


kalau nak beli dari ezybuy pun sama gak ..

aku tengah kira kira nak beli perabot utk rumah baru ni ..tp belum pasti siapa yg akan sewa. kalau student aku kena beli kkerusi dan katil double decker yg baru sebab diorg nak tido mesti ada tempat kan ....

aku jumpa shop dekat LAZADA dia jual agak murah kerusi ni dalam satu 42.90 bila tambah shipping semua ..satu jatuh RM50. oklah dalam 10 hari sampai.

aku buat kajian dulu ok .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...