Selasa, 9 Julai 2019

Fellow Utem vs imam

tajuk gempak kan?

Hahah..

Aku cuma nak cerita ada seorg En ni nak sewakan rumah aku utk fellow UTEM  dan dlm masa yg sama ada pulak Imam Masjid call nak sewa rumah jugak.

Alhamdulillah lega aku dengar imam dan lecturer

Dua dua profession yg baik.

Aku sedang menunggu UTEM utk buat surat tawaran. Aku akan bincang semula bagaimana rumah yg dia inginkan .. jika dengan kemudahan apa yg ada aku takkan naikkan sewa. Cukup 1k

Tapi kalau nak sediakan lebih facilities seperti mesin basuh, kenalah kita bincang harga yg lain .

alhamdulillah jika merek setuju nak sewa kontrak sehingga November empat bulan dapatlah aku 4 ribu .

rezeki jugak kan ...

kalau Utem sanggup sambung kontrak aku boleh hias dan mark upkan sewa sehingga 1200
amacam untung tak ?
kenangan di depan rumah ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...