Ahad, 14 Julai 2019

Istanbul Part 1

aku dah fikir fikir balik demi sbuah kepuasan ....aku decide nak travel back pack je ke Istanbul . berdua dengan suami 

atas carian aku aku jumpa tiket termurah 


  lepas tu aku baca byk je otel murah kat sana semalam tak sampai seratus pun ada..

makan lagi tak payah risau tak sampai 50 sehari oklah tu ...


baca blog orang utk dapat inspirasi 

paling untung sekarang currency Lira dan jatuh sikit ..duit kita lagi mahal ...

setelah kami kaji kaji maka suami aku pun bersetuju utk beli tiket ke ISTANBUL ..transil di AMS atau Amsterdam ..cuma aku baca flight ni poor riview..entah lah janji sampai..ada aku kesah ? hahha ....

adakah aku dapat beli tiket flight RM2341 departure 25 Nov hingga 2 Disember ?

Nantikan ....

doakan lah impian jadi kenyataan . ni aku nak fotostat soalan peperiksaan puler.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...