Ahad, 7 Julai 2019

Perlu ke agent nak sewakan rumah

aku tak faham dah beberapa orang ejen call aku nak carikan org untuk sewa rumah. 
masalahnya apsal lah yg nak menyewa taknak direct dengan aku ..
yg pi call agent nak buat apa.
baru lah aku faham agent ni berfungsi bagaimana 

pertama , dia akan dapat kan kita customer pastu dia akan pastika org tu sewa rumah dengan kita dan kita kena bayar dia deposit satu bulan sewa rumah kita 
sebagai contoh aku kena bayar 1k utk rumah aku tu pada dia .
awatlah nak p bayaq dia 
kita buat iklan sendiri pastu kita boleh buat aggrement sendiri 
awat nak p bayaq 1k kat dia

dia pun tak kesah tara mana kalau penyewa tak bayaq sewa kat kita nanti 

tu yang aku berkeras tak nak pakai agent 
mampuihlah ..aku boleh cari penyewa sendiri 
toksah dok hingaq...

aku dh edit buh lagu ni ,

aku pun dh buh hat ni ..bagitau nak renovate siap ...

uamh aku dengan MC d dalam 2km jah ! 

kalau hangpa kenal mana mana org nak sewa umah di melaka area ayer keroh habaq mai naaa!!

ok wasalam!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...