Khamis, 11 Julai 2019

REFUND LAZADA





alhamdulillah Lazada akan refund setuju duit full. total semua sekali 

aku beli LCD mini ni26 Jun masa ni aku baru je dpt duit gaji..
lepas tu aku tunggu lama jugak dalam 8hb aku terima LCD tu ..

aku cuba macam ok ..masa tu kat rumah aku tutup semua lampu

esoh Isnin aku bawa g sekolah ..cuba tayang dalam surau .blur langsung tak boleh baca 
selasa aku cuba lagi ....bila aku rasa fail mmg fail benda ni ..so aku decide nak return.

selasa aku g pej pos..dan hari ni lega ! dalam masa dua hari dpt reply dr Lazada aku dapat refund full...lega...sebab aku dapat balik duit aku RM314. nnt dia akan kreditkan dalam akaun bank.

benda ni mmg lajuu je berlaku ..aku nak pesan lenkali beli barang yang ada return 15 hari . bagus ..atleast jadi apa apa boleh return dan dpt duit balik
sebelum ni aku kena tipu dengan mop ..dpt terus rosak kemudian dia pos mop baru

yg ni dia bagi baru pun aku taknak.

UPDATED:
Sebaiknya jika beli barang dengan lazada pulangkan melalui lazada jangan direct pda seller. sebab apa apa lazada yang akan bertangungjawab 

yg saya faham, lazada takkan release payment selagi pelanggan tak tick order received. maksudnya duit masih ada pada lazada. sebab tu kalau kta minta refund mmg lazada boleh bagi kita refund. dengan syarat ikut peraturan yang lazda telah tetapkan .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...