Selasa, 24 Disember 2019

MINGGU YANG SIBUK

Semalam Hafidz baru discharge, kami balik rumah aku membasuh baju dan mengvacum rumah .
Malam kami makan di Me'nate yang baru bukak di Melaka raya.


lokasi di Melaka Raya

Daging daging yang disediakan 

kaki sakit naik tangga

RM70 

tak ingat tapi rasanya sedap...

RM13.90 kek seslice ..mahal dr SECRET RECEIPE
rasanya aku beri 3 bintang setengah....rasanya belum sampai ke syurga...

Esoknya, 
Hari ini aku ke Jabatan Pelajaran untuk menghantar surat rayuan pertukaran imran sekolah dari Sultan Muhammad ke SMK BUKIT BARU, sekolah harian biasa. Setelah berjumpa dengan En. Fazli beliau memaklumkan sekolah sekarang tengah penuh. Mereka tak dapat buat keputusan memandangkan ramai pelajar yang mendapat 6A dan 5A yang belum menerima mana mana tawran SBP atau MRSM berada di sekolah fiddle school..jadi untuk Imran masuk ke SMKBB pun nama tak boleh masuk . Kena masuk SMA Sultan Muhammad dahulu baru dia adjust untuk tukar ke SMK Bkt Baru. 

Aku faham sangat semua ibu bapa masih di awang awangan .tak dapat nak decide nak masukkan anak ke mana...

25hb - CUTI KRISMAS
26hb- Servis kereta honda dan settllekan hal kebenaran sambung belajar
27hb
28hb
29hb

30hb Mesyuarat guru dan Orientasi Darjah 1 Ihsan di SK Ayer Keroh , birthday Ihsan
31hb Birthday Maira
1hb Pendaftaran Imran di Sultan Muhammad
2hb Persekolahan bermula 

bersediakah anda?



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...