Rabu, 25 Disember 2019

FELLA DESIGN MELAKA


harga lepas promotion adalah 4255..murah lah tu selalunya 8k lebih ...
yang penting nampak mewah ...i like....tiru je deko dia lepas ni ...
nak panggil org dtg rumah pun dah tak risau umah cantik hahah..gituuu..ko rasa hahha....
adoi! next time boleh fikir macam mana nak deko umah supaya cantik macam ni ...

UPDATE:

petang tadi aku ke showroom fella design ..dan aku tengok harga dia jadi RM5399..eh! aku pelik .apsal harga dia lima ribu lebeh aku tengok kat internet 4299..pastu aku cakaplah kenapa harganya tak sma..tiba tiba ada bangla tu kata itu harga lama...dah habis tempoh promo ..nasib baik lah jurujual nam dia Pauziah kata boleh dapat harga yang 4299...first time aku ingat dia cina ..memang muka sales women tu macam cina ..dalam hati terdetik fasih nya bahsa melayu dia..

yang aku perasan cuma ada dua sofa je promo satu Farouh ni dengan Elsa.. tapi elsa tu kecik sikitdari Farouh ni ...

biasalah aku akan kira kira dulu sebelum beli ...so harap bonus ASB aku dapat coverlah termasuk claim LHDN aku ..

alhamdulillah ..akhirnya aku berjaya pujuk suami dengan mengatakan memang harga sofa ni sangat murah ...takkan dapat harga ni lagi ...huhu.....sebelum ni aku pun beli fella design sofa yang hijau tu ...harap bolehlah aku cuci kawasan yang kotor untuk letak kat ruang atas..

kena pasang lampu baru nampak menarik

ni harga promo..

akhirnya aku beli juga..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...