Rabu, 4 Disember 2019

TUISYEN TERBAIK UPSR DI MELAKA

Memandangkan anak aku cuma dapat 4A2B tapi aku nak juga share beberapa pusat tuisyen yang aku hantar anak aku tahun ni 2019

Ada banyak perubahan terutama bahasa Inggeris, penulisan ..
korang bayangkan masa pertengahan tahun 2019 Imran dapat D penulisan .
dengan izin Allah dan berkat guru mengajar Imran dapat A utk penulisan Bahasa Inggeris
so 
aku nak sharekan antar yang terbaik aku hantar anak aku tuisyen 

1. untuk Bahasa Inggeris aku hantar ke Madam Linnda, madam linda ni guru SK Tun SAS..tapi kawan aku ada call dia .Dia cuma menerima pelajar SK Tun SAS utk diberi tuisyen . so kalau anak korang mmg sekolah di SK Tun SAS boleh tusyen dengan dia . 

2. Sains. ok yang ni mmg satu tempat namanya PUSAT TUISYEN JAD ANSAR cuba korang google nama pusat tuisyen . Nama gurunya Zulcafli bin Bakatar,mmg sifu subjek sains. Dia akan anjurkan Bengkel bidik A sains .masa tu hantar anak . DIa akan buat bengkel sains ni masa nak hampir2 UPSR . banyak tips yang Cikgu Zul akan share. Imran banyak ingat fakta sains masa pergi bengkel ni lah ..

3. Maths aku suggest dengan teacher Wati guru SK batu berendam . ada pusat tuisyen dekat Butik KULA GULA MITC ...kat situ juga ada subjek subjek lain . seperti BM, BI ,Maths dan SAINS.

maaflah sebab memjaga privacy aku tak boleh bagi nombor telefon individu seseorang ..ok...sori ya.

ikut pengalaman anak UPSR kena start hantar tuisyen darjah 4 sebab silibus darjah 4 yang mula masuk exam. 

apapun mmg tak dinafikan guru SK TUN SAS mmg all out utk usaha anak anak ii berjaya ..mmg aku sangat terhutang budi dengan semua guru guru SK TUN SAS yang telah mendidik imran sejak imran darjah satu hingga darjah 6. semua jasa dan pengorbanan guru guru amat lah saya hargai dan sy ucapkan ribuan terima kasih . 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...