Ahad, 23 Januari 2022

Baju Sekolah Murah

 Sebelum ni klau beli baju anak … aku suka jenama Canggih .. sebab berkualiti tapi agak mahal… dulu kalau beli sekaligus mesti cecah 7 @ 8 ratus…. 

Tapi aku pergi hari hari … Pusat Pakaian Hari Hari aku tengok baju nya murah dan berkualiti.

Korang boleh refer harga baju baju kat bawah tu..

Baju orked saiz 24 orked tinggi… sekali ngan kain RM34.90

Tudung rm10 siap ada awning lagi … aku amik Jeny& Jeny

Kalau ihsan amik baju No Problem.. ada kain licin ada cotton .. tapi aku amik cotton … sejuk sikit budak pakai…


baju Orked sepasang dengan kain 

baju Ihsan 

seluar Ihsan 

tudung Orked 

Kalau kat Ayer Keroh depan Mydin MITC ada … malam pun bukak… 

beli baju anak ni kalau taknak beras sangat ..jangan beli sekali gus..
beli sikit sikit ..
minggu lepas ayahnya beli kasut ..utk ihsan dan Iyad
kemudian belikan baju sekolah pagi 

ni 7hb naik sekolah agama aku kena beli baju sekolah agama orked dengan Ihsan 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...