Selasa, 4 Januari 2022

Review Swissbell Hotel 2022

kami menginap di sini pada 31hb hingga 2 Janurari 2022.

sebelum menginap mmg aku ada baca bad review berkenaan hotel ni cuma alhamdulillah aku tak kena semua bad review tu ..termasuk ..staff kurang ajar, lift slow gila, bilir air kotor, ada stain atas cadar..semua yang org review takde yang aku terkena ..termasuk aircond slow...
semua nya ok alhamdulillah ...
sesuai dengan harganya .

bilik dia ala studia..ada bar stool..bar kitchen ..ada sinki dan ada satu kerusi kat depan tv..kemudian meja belajar mengajap ke city..nampak Menara Kuantan dan sungai dari bilik kami ...

hari hari hujan ..harga bilik ni semalam dalam RM276 kalau tak silap boleh mencecah harag R331 tapi kalau amik harga ni mmg tak berbaloi ..masa aku book hyatt dua malam dah seribu lebih ..lokasi kami pilih ialah berdekatan taman gelora sebab suami main tenis di situ 








ihsna tersenyum tengokorg dalam bilik air

just nice cuma dalam internet ada carpet biru 

bilik transparents tapi ada bidai ..cuma masih nampak kalau tengok ikt celah bidai tu

imran keje main laptop je


swimming pool dia luas dan bonus ada theme park ..aku rasa dh cerita dalam post lain hahah..pastu angin dia kuat sangat sebab mengadap ke laut ..

laut tak boleh mandi ..sebab telok dan berlumpur ..nama pun Tanjung Lumpur kan ....so anak anak mmg puas mandi swimming pool

satu perkara penting WAJIB pakai swimming suit ok ..tu yang aku singgah sport attire beli baju rennag imran ...






breakfast: aku tak makan kt hotel..first day kami makan roti canai dekat kedai berdekatan taman gelora

second day kami makan kat Achik Patta ..dekt je kedai ni dengan hotel ni ..makanan pun banyak pilihan dan sedap .


so overal kami bagi 4 bintang utk hotel ni ..not so wow wow factor! ..so next time nak ke JB ihsan tournamnet ..nak menginap di mana ?

kalau nak murah tinggal di Glex JB mmg murah semalam dalam RM76 atau boleh dapat RM60 tapi syaang pulak takde swimming pool..aku ada tengok Trove Hotel semalam RM113 termasuk breakfast . 


HARAPAN 2022

9hb Januari sekolah bermula dan ada banyak benda aku kena submit. termasuk ...pasal ujian lisan pelajar SK dan kerja kursus ... harap sebelum 14hb settle . terpaksa pikir pasa 5EK2 masih banyak benda nak diperbaiki 

so lepas ni concentrate pada kaedah mengingat..bantu pelajar mengingat ..

ada beberapa peristiwa berlaku ..bebrapa org guru berpindah ...Mr Chua naik pangkat, Puan Han pun jadi GPK Koku ..beberpa aorg guru berpindah sekolah seperti Syakila, Hafiz dan kak Izwana ..guru baru pun masuk menggantikan guru yang tiada ...

begitulah silih berganti 


semoga terlaksana segala impian .Aaminn...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...