Sabtu, 22 Januari 2022

Dating Laki bini

Takde keje kan … 9.30 malam laki bini keluar rumah g dating… 
Dh lama nak lepak berdua asyik tak sempat… plus lupa. Hahha apsal dh kawin nak kena dating dating pulak kan… 

Pas tu bajet nak makan simple simpel tertiba .. nah kau 
Semua benda ko nak rasa 
Maka order piza, carbonara spagheti dengan kek
Piza dan kek sedap. 
Carbonara tu ada tawar sikit
Tapi suami aku habiskan jugak
Aku amik kopi caramel machiato suami amik cappucino
Ok lah tapi air aku agak manis 




Kek dia sedap … creamy je

Tertiba suami aku pakai beg beg pulak… 

Kurangg umph.. better beli secret receipe

 Total makan malam ni rm88 … demi memuaskna nafsu anak tekk di malam hari … kemain diet kononnn…🤣

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...