Khamis, 20 Januari 2022

Iyad dan appoinment

Aku kan .. sejenis yg suka hiburkan diri
Kalau aku sedih
Macam hari ni bawa ingat g jumpa doktorπŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’
Doktor tegur pasal makna ubat so aku akui lahbmmg aku culas bagi dia ubat… 
Tp ada bg

Dan aku akui aku silap. So utk atasi maslah ni aku nak buat penghantaran ubat secara post. 
Supaya dpt ubat ontime pada masa sepatutnya .. taklah aku tak amik ubat bila ubat habis. 

Ada dua ubat iyad kena makan 
Omeprazole san domperiidon
Dan gas 
Next appoinment kena g xray 13/5/2022
Appoinment sopd 11/2/2022
Appoinment mata baru nak buat surat kat poli. Ni aku type sambil tunggu ubat iyad .. ubat dia mmg lambat nak dpt.





 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...