Jumaat, 7 Januari 2022

Printer baruu!


 Setelah sekian lama bergelar guru baru lah ko berkesempatan membeli primter sendiri ..adoii..! apsallah aku tak beli benda ni sejak mula jadik cikgu ..kan senang ,....semua kerja boleh hantar hari tu jugak ..minta je hantar ...benda dh ada kan ..

tadi aku cuba printer ok ...tp kat rumah ada wireless! ni kalau kat sek mana ada wireless..
tadi aku print direct je dr hp pakai wireles..masalahnya kalau kat sekolah aku hopspotkan dia boleh tak ....ermm..camne ekk..

aku beli HP Deskjet 2722 aku beli murah je ni dalam RM232 termasuk postage . Tahun  2021 kerajaanada bagi RM100 utk guru guru so aku beli orinter ..ibarat bayar sorang separuh lah..aku separuh ..kerajaan separuh 

sebab utama tahun ni ada kerja kursus ..
aku kena bantu anak murid siapkan kerja kursus 

kemudian tahun ni nak mohon DG48 kena buat fail so kenalah ada benda ni senang aku nak membuat kerja aku ..

tak kesahlah boleh print dr phone ke tak

tak boleh aku pakai kabel ..ape ade hal..

lagipun janji boleh print payah gak kalau terlalu canggih ..

lepas ni aku nak deco meja kerja aku dan share gambar ngn korang ..ok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...