Isnin, 10 Januari 2022

Zus Coffee, Ayer Keroh Melaka 2022

Akhirnya ada Zus Coffee kat melaka.
Banyak kali baca org kata kopi ni sedap
So ingat bila jumpa mana mana nanti nak cuba .. tup tup dah ada kat Ayer Keroh, sederet Family Mart , deretan situ semua kedai best best.. ada CbTL, 4fingers, family mart, kedai sushi, depan tu ada KFCdan Pizza Hut… 
Mmg sekitar tu banyak port best .. 
ni semua dekat area jalan aku nak ke sekolah…

So sekarang ada promo buy 1 free 1
Korang kena donload apps dia
Kemudian beli dua cup kopi
Nnt satu kopi dikira free…

Aku ingat kena beli ketiga baeu free yg ketiga tu 
Rupanya tak ..
Beli dua ..
Bayar hanya satu
Boleh pick up atau delivery
Aku pick up je 

So ni my order..



Yg ceo latte tu rasa susu dia ke kopi dia cam lemak lemak.. org tak suka susu jgn order.. cam rasa guna susu soya pun ada… hot … dia kata ni signature .. tu yg aku try…

Zus coffee ayer keroh







 So lepas ni happy nak minum kopi.. tak yah stabak.. ni pun shedap nau nau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...