Jumaat, 28 Januari 2022

Langsir Kaison 2022

 Kan aku beli di shoppee langsir

And the end .. pindah ke bilik Imran.. macam tak masuk kaler kuning .. aku nak kaler coklat coklat sikit

So hari ni aku merajinkan diri ke Kaison Aeon Bandaraya melaka .. semata mata nak beli langsir., 

Aku beli tiga keping … sekeping dalam 64 ringgit lebih kurang… 

Ok balik rumah aku terus pasang.. aku beli cangkuk sekali dalam RM1.50 sebungkus. Termasuk dua frame gambar . Konon nak gantung dlm bilik budak budak ni… total spend tadi RM276.. silap aku tak bayar pakai grab. Ada less 30% sori kalau salah .. aku tengok sekali imbas je depan kaison tu

Apapun kain lamgsir dia aku puas hati.. pertama kaler dia kedua kain dia nampak mahal… jatuh ke bawah … 

Tapi apsal aku gantung langsir nampak tak kemas ek.. kedut kedut area penyangkuk tu…ke aku salah pasang 

Korang tengok sendiri ek


Ni kena kemaskan kasi nampak jatuh langsir nya.

Frame Kaison

Karpet shendong

Ni bila kena matahari


Mmg cantik kaler dia …. Tapi cara pasang yg tak kemas .., nnt aku google cara pasang langsir


Kalau malam tukar jadi warna ni..,, siang warn coklat… malam macam waena kelabu pulak




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...