Sabtu, 5 Februari 2022

Gali Cafe part 2

so sambungan cite entry sebelumnya ..lepas kakak aku balik ..suami aku cakap dia lapar ..jom makan ..budak budak semua dh kenyang makan kat rumah Yana tu bakal tunnag Din ..sedap betul mi bandung mak dia masak ...aku mmg suka mee yang jenis berkuah ada udang dan bebola berbagai bentuk ni ..

aku pun dh kenyang tapi dia ajak ..aku pun turutkan ....cadang taknak makan apa ..apa ..last aku order gak bubur berlauk 

tempat ni cantik sebabb banyak lampu ..aku syak lah !

ni bubur yang aku order memang masyuklah 

aku mintak ais sebab aku bawak kopi starbuck yang aku buat dr rumah ..takut membazirkan ...aku bawa minum kat kedai ..tak senonoh!

tu lauk pauk yang ko akan dapat bila order bubur.....aku order bubur kosong ..bukan yang ada ayam 

sambal itam tu pedas so sedaplah 

berselera betul suami aku makan nasi goreng cili padi ...bertambah sambal belacan dia makan 



lepas habis makan suami aku kata dia nak cari kasut kat the Hatten kat Bandar Hilir sana ..aduh ! jauhnya ..dia kata kalau pergi sempat sampai ..

so kamu terus laju menuju ke banda hilir nak carik kasut tenis suami aku ..esok dia ada games lagi ..
aku tolong parking kereta dia terus ke kedai sports..tapi sayang, takde jual..dia ke mahkota parade pulak ..aku yang asal nak tolong parkingkan kereta je ..end up tunggu dia dalam kereta..tak pergi pun ..tak lama dia call balik suruh dtg pintu yang aku hantar dia ...hatten ni atas hotel ..bawah mall..ada H&M lagi ...
takde rezeki dia nak main esok guna kasut baru ...

so ahad kami satu family bagi moral suppport dia  di court tenis ..tapi sayang sreribu kali sayang ..dengan kamil mennag 6-1 ..final suami aku kalah dengan Vasu 6-3..Coach vasu ex Malaysian Player ..anaknya Sanjay sekarang ikut dia bakal lawan world tenis junior di Sri Lanka. semoga Sanjay berjaya !

hancur harapannya utk bergelar champion single ..melaka open MITC ...

so ....apa jadi?


baca next entry ok....



#throwback ihsan ...the champion ni ...nak masuk tenis ...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...