Jumaat, 28 Julai 2017

Manis Apps : snap and redeem !

Snap receipt dan Redeem

sebelum ni ada terbaca post dalam facebook pasal redeem guna resit pembelian. tp tak amik port sangat. Tapi tadi lepas makan kat Secret Receipe terpandang kat dinding dia terus balik download apps. Buat masa ni tak nampak kesan lagi..yang pasti dari kau buang resit ke dalam tong sampah why not ko tukar kepada duit. ok kan? zaman sekarang everything's money...ye ke?

cumanya aku terfikir apa keuntungaan ebizu ni dapat bila org hantar gambar resit pada dia ?

mesti ada sesuatu kalau tak untuk apa dibangunkan apps utk kita ambik gambar resit dan send pada dia?

hurrmmm..nnt aku kaji ..

untuk makluman manis apps ni dari Indonesia samalah seperti Traveloka. 

ok point dia sama macam ni kenapa org rebut rebut nak jadi egent tempat pembayaran bil utiliti dan sebagai nya?

mesti ada keuntungan kan ..ok? 

so aku pun ada keraguan tp tengok dulu sejauh mana kebaikkan apps ni...

so kalau korg nak cuba di sini 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...