Ahad, 23 Julai 2017

The Shore 3D Interactive Park , Melaka


April lalu, kami meluangkan masa satu keluarga berjalan jalan di The Shore. Utk pengetahuan korang, shopping mall ni agak baru dibuka. Masih belum banyak kedai dibuka seluruhnya namun sudh setahun jugak beroperasi. Apa yang ada di sini. Antara yang paling popular ialah Sky Bridge, yang kita boleh jalan atas kaca dan nampak bawah tu.. tak scary sgt. tapi bolehlah .. setakat ini bangunna the shore ni paling tinggi . Kalau nak berjalan sekitar mall ni sebaiknya menginap semalam di Swiss Garden Hotel sememangnya dalam banguna mall ni. 

Apa lagi yang ada? selain 3D ada Oceanarium yg ala Aqua Ria di KLCC, selain itu ada monumen robot besar, Transformers dan pada malamnya anda boleh menaiki river cruise yang tempat nak naiknya betul-betul depan The Shore. Disamping itu boleh berjalan jalan ke Jonker Walk, Hard Rock Cafe dan sekitar bangunan merah di Banda Hilir. Secara ringkasnya, duduk di swiss Garden anda tak perlu berkenderaan jauh utk pergi ke tempat tempat menarik di sekitar banda Hilir. 

Mari kita tengok gambar gambar dalam 3D interactive park ni. Masa ni Iyad dan Imran je masuk kami tunggu di luar sambil main permain family yg lain . 




































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...