Khamis, 27 Julai 2017

Surprise hari jadi : B.U.N.G.A

sejak berkahwin belum pernah hadiahkan suami a bouquet of flower maka hari jadinya yg ke 34 kita buat suprise devery munge ...kalau korang duduk area melaka boleh contact ;


aku beli rm70 masuk upah delivery dalam rm99 sebab aku bayr dia rm100 dia kasik free sebiji fererro rochell ..

so maka pada hari jumaat 14 Julai 2017 dia pergi cari laki aku dan send kan bunga..malam nya aku buat buat lupa hari jadi dia tak cakap apa pun 

dia pun pelik kot ..hahah 

tiba tiba aku teringat cikepal blogger yg famous tu suaminya buat surprise siap naik heli kau! adoi kagum aku tu baru umo 27 ke 29 ...dah keren banget ..hahha

so kalau korang mencari hiasan bunga yg cantik inilah tempat nya..save the number  ok!

ini yang aku pilih 5 kuntum bunga + 5 coklat

muka happy dapat bunga 😍

14 hari usia bunga ..hahahh...

ig: thefineflowers

sapa nak review product call me 0162366741!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...