Ahad, 9 Julai 2017

Nuffnang, Ads Google dan Cik Epal

Tajuk mantop je.. aku tak tahu apa yg menyebabkan tiba tiba aku nak serus berblogging. Faktor utama bila aku usha cikepal blogger yg famous gilak. Mmg jatuh hati abis dengan apa yg dia dh dpt. so dr situ kita belajar satu perkara. Alang alang aku suka merepek maka why not aku jadikan ia sebagai sebuah sember pendapatan.

Cuma nya first part cam hampeh! Apsal aku tak berjaya buat placement dlm blog aku. Oo rupanya aku ada masalah masa daftar ads google.. aku pun tak pasti apa yg aku dh tekan . Tiba tiba cari template nak masukkan skycrappers bagai tak boleh stuck kat situ. So sekarang aku mennti email balasan google hal aku ni. Hurmmm..

Kalau berjaya iklan kan nuffnang ni boleh lah aku jaga income sikit hahha.. bayangkan dulu tak nak org baca blog kita dan kalau boleh yg baca tu biar strangers so sekarang ni nampak nya aku kena lah promote blog aku viar sepopular blog hanis zalikha tak lun cik epal hahah sekarang ni aku usha yg paling top blog ammoi.. seketul blogger pun aku tak kenal hahahh .. nampak sgt kennnss ...

Oklah belajar dr kesilapan sapa yg nak belajar cara daftar nuffnang boleh ziarah blog kak kathy dia ajar step by step aku pasan lah kan banyak blogger pandai masak, cantik dan kurus! Hahah.. ko hado?

Pastu kan aku pasan takde kesalahan ejaan. Mmg perfecto ! So ko kenalah ubah gaya' menaipan' ko hokey hahah mampus kalo cikgu bm baca blog aku.... penulisan actually wrinting hokey!

Nnt aku akan share banyak lerkara yg aku tahu demi ke maslahatan bersama. Dan kalau ada apa apa benda nak tanya boleh letak comment okey, itu sahaja bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...