Sabtu, 24 Oktober 2020

Tercicir barang di kaunter jusco.

Dua hari lepas aku ke Jusco, dulu org panggil jusco sekarang namanya Aeon...
oklah  dipendekkan cerita aku beli barang sekali aku tertinggal telor..korang nak tau macam mana aku buat ..aku telah hubungi bahagian call center jusco ...sepapan kot telor ayam tu hahah ..boleh buat telor dadar dua minggu 😋😋

Esoknya aku dapat call yg aku boleh dtg amik telor dekat customer service..
yg aku happy sebab jusco dah melayan kerenah customers dengan baik..
tapi..tapi ..korang kenalah simpan resit sebab masa dia nak ambil butiran service tu dia akan tanya no invoice dan nama cashier yang attend kita tu ..

Rupanya kat setiap kaunter pembayran tu ada cctv , mmg boleh tracelah barang kita kalau tertinggal. Apapun resit jaga ..jgn buang susah sikit lah kalau kita terbuang resit tu..



telor ni harga RM10.20 sahaja

telefon nombor ini ....

resit ..barang no 1 dah tertinggal ...hahha


kesimpulannya kalay barang tercicir di jusco jgn mudah berserah ok ..usaha tanggal kejayaan...

xoxo
aja aja fitgting!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...