Jumaat, 16 Oktober 2020

HANDBAG BABY, BAJU SABELLA dan KAK LEEN

hand bag yang aku order dah sampai ..satu perkataan ..mengecewakan !!

tapi kawan aku cakap ok ..nnt aku akan suka ...hmmm..mungkin jugak ..tp dalam dia takde compartment langsung..macam letakbarang boleh jatuh 😓😓😓😓😓
aduh ..dah lah mahal ..! apa nak buat ..dalam hidup tak semua benda huntunggg kan 


nak refund pun tak bleh ..apa daaaa!

tertiba ada gambar aku ..kak leen snapkan 

ok sebelum aku cerita pasal baju sabella .aku kena buka cerita pasal Kak Leen ..

aku tak tahu nak start dr mana ..tapi aku ngn kak leen tertiba jadi rapt  ..ewah ..dah macam bercinta pulak ...bukan macam tu ..dulu kami selalu share cerita pasal mekah ..umrah..lepas tu kalau ada masa kami borak dalam lorong kawasan meja kak leen ..semua org aku sembang ..

mula mula kak leen bagi aku beras herba poni taj mahal ..sebab dia kata mmg susah nak jumpa beras ni saiz sekilo ..masa tu ..Allahu ..! terharu aku ..betapa kak leen nak aku sama sama diet dengan dia ..kak leen dah turun 4kg sejak makan beras tu ..kak leen pun dh tak amik gula cuma minum essenso biru ..o..no sugar..

lepas tu kak leen ada order baju sabella..tapi kak leen tak penah pakai ..kak leen kata kak leen malu ..pakai baju fesyen feseyn ..kak leen selesa pakai naju kurung je ..lepas tu kak leen cakap .." nnt akak nak bagi ko ama ...ko pakai lh ...ko pakai cantik .."

aku ingat kak leen bergurau , aku gelak jelah ..sekali dia wassap aku dia cakap dia nak bagi baju perak hitam ..kak leen pakai tak elok ..kata kak leen ..aku masa tu menolak lah ..aku cakap nak bayar ..tapi kak leen beria ria taknak ..dia kta esok kak leen bawa...sekali esok nya aku CRK Iyad tak sihta..jumaat aku sampai , ada beg biru atas meja aku dah agak dah ..baju sabella yang kak leen kasik ..

aku g meja kak leen cakap terima kasih pastu kami borak borak..aku tak bukak pun beg biru tu ..tapi aku perasan apsal beg ni berat pulak ..

balik rumah baru aku bukak ..mak aihh! bukan satu tapi dua baju kak leen bagi ..maknyanya RM160 total semua ..uwaaa!!!..ngape kak leen bagi baju sampai dua..malunya ...

aku mesej dia ..kak leen saya ingat satu ..kenapa dua ..hahah ..aku cam malu sgt ! merah padam rasa muka..kak leen kata takpe ..

pastu aku cakap janji kalau aku bagi apa apa kak leen pun kena terima ..pastu kak leen gurau ..kak leen cakap kak leen zuhud ..guna je apa yang ada...

tapi aku berazam aku akan hadiahkan kak leen satu benda yang istimewa..btw ,,aku mmg ada belikan kak leen mug ..stir yang automatik tu ..pastu aku dah order beg yang tulis nama tu ...
"leen hazleen"..pastu aku ingat nnt nak hadiahkan kak leen telekung ..
bila birthday kak leen ek...
aku rasa kepas Kak Na atau Rohana Mat Lodin ...Kak Leen lah kawan aku ..

Terima Kasih Kak leen ..walaupun kak leen tak baca blog saya tapi saya nak kak leen tahu sy amat menghargai pemberian kak leen ni ..terima kasih ..jauh di sudut hati saya, sy amat terharu ...


Baju yang Kak Leen bagi 

Hitam petak ni mmg hot item tau!

  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...