Jumaat, 2 Oktober 2020

REVIEW COFEOLOGY CAFE & RESTAURANT, MELAKA

 Akhirnya pertemuan kali kedua di gaji bulan September ..total makanan kitorag RM132..hahah..aku punya sahaj Rm37 ringgit ..aku minyak air caramek machiato dengan nasi carribean ada ayam grill ..paling best dessert yang mas order hahah...aku rasa makanan dia sedap walaupun agak mahal ..utk sesekali mmg boleh lah ..lepas ni tak tau nak lepak mana dah ...

dulu masa baru bukak tak ramai sangat tapi ni penuh betul full house ..sampai takde tempat nak duduk kitorg duduk luar ..lepas tu baru duduk dalam ....mmg hipster lah kedai ni ..

Anim baru join..next time jumpa lagi ..yot dan mas ahli tetap ..

Separuh badan aku kena sembunyikan hahah

Sempat pulak aku amik gambo susu dia tu 

Suka lah kopi art macam ni ..

gemuksnya ko

Aku cakap roti dayot boleh buat kat rumah hahah..marah Dayot

nasi aku order dalam Rm23.70 kot 

mmg puas hati ko ..tu diaaa!

Muka happy dapat duduk dalam ..dpt aircond 

Aku dah cuit strawberry dia sekali order org ..nasib lah !


kesimpulannya sebulan sekali ko kena jumpa kawan kawan ....dan makan makan ok..hahah..boleh lah korang pergi tempat makan ni ..sedap tapi sedikit mahal ...


http://www.cofeotogo.my/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...