Selasa, 13 Oktober 2020

JOURNEA HANDBAG

 

ok aku nak tanya korang kalau korang tengok web page ni korang rasa ni product mana?

aku tak tahulah kan ..tapi aku sincerely cakap ni product macam dari Malaysia..macam product sometimes.com tak pun product christy ng..actually aku pun belum pernah beli handbag christy ng ..hahah..

oklah tapi kan bila aku beli beg dari journea ni surprisingly barang tu dihantar dari China..hukhuk!..aku bajet bajet cam designer malaysian lah gitu ..alamak! kalau aku tau aku beli je kat shopper..adeh!

ni aku google dr shoppe



korang rasa macam mana?

korang pernah tak beli beg beg gini ?

aku ade beli brand sometimes..tapi aku rasa berat ..nak bawak beg tu sendiri dh berat ..belom lagi ada isi...

yg aku beli ni beg letak laptop..tapi mg aku test akak sekolah aku punya beg , begnya berat..hmmm..so handbag aku belom sampai ...mana tak nye .post dr china ..lama lah sikit nak smapai ...macam lah takpernah beli barang china kannn..

beg yang aku beli ni katanya dari vegan leather..ala kulit palsu yang menyerupai kulit sebenar ...

ala buat pelasah nak g sekolah ..boleh sgt lah kan..hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...