Isnin, 5 Oktober 2020

Imran tak dapat balik!

 hari ni dalam group sekolah imran hangat cerita pasal nak bawa balik anak ..ada ibu bapa yang katanya tak sihat disebabkan demam rindu pada anak..Aku? aku masih boleh terima ..dan lojik dengan apa yang berlaku ...janji imran call setiap minggu Insya Allah ok...taklah rindu sangat ..nnt aku nak hantar barang lagi pada imran..supaya dia tahu aku sayang dan sentiasa rindu dia..

diorg share program guru muda..

yang aku faham ni program kawan jadi mentor ajar kawan kawan yang lain ..sepatutnya anak anak ni sentiasa seiring darjah kefahaman mereka antara satu sama lain ..kalau tak faham tanya kawan lebih mudah dari tanya guru..guru malu takut semua ada...

Aku bersyukur Imran dapat suasana yang baik sebegini utk belajar.Semoga Imran berjaya ..berjaya seperti yang dia impikan ..semoga imran kuat menghadapi ujian hidup nya ...Ya Allah peliharalah imran ..amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...