Jumaat, 16 Oktober 2020

100USD...jauhhhnya lagi!!

 hari hari aku check income pasif aku ni ..

bilalah aku dapat keluarkan 100 USD pertama dari sumber pendapatan blog ni ..


korang rasa apa aku patutbeli dengan duit blog ni ? 😆😆

1. emas , aku nak beli rantai emas ..satu utk aku ..satu utk orked

2. periuk le crueset

3. telekung mahal Nora Danish

4. iphone 12

5. kereta mini cooper macam drama coffee prince

6.rumah kedai utk lot bisnes pertama aku

7. bracess gigi

 cukup lah tujuh ..ko ingat 100usd besar mana ?

bahahahhh...baru 400 lebih lah ..😂😂😂😂😂

takpe ..setiap masa orang akan membaca ..yang penting teruskan menulis isi hati mu..jujur dan ikhlas..! ikut suara hati...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...