Khamis, 7 Oktober 2021

IMAC 2021


 

Oh aku lupa rupanya ..aku tak update pasal imac baru sampai hari tu ..

actually oklah ...

aku rasa senang sebab budak nak buat pdpr guna desktop ..

tapi kegunaan yang ringan ringan je ..anak bukak youtube, suami buat PHD dan takd elain kegunaan yang extra ..dan aku guna buat video oklah 

sam aje kalo korang beli apa apa desktop ..tapi ni apple ..lawa lah dan slim giler screen dia...

gambar mmg lawa ..terutama tengok movie ..mmg bestlah ..lagu takde lagging ..opkos ! hahah

apapun aku beli secara online kat apple official web bawah Education so dapatlah murah sikit..ada satu lagi cara beli kat singapor under refurbished ..ada warranty apple 1 tahun ... tapi ni korang kena beli guna ic resident singapore lah ..kita tak boleh beli ..kalau ada kawan ke sedara mara dok singapore mmg helok lah sgtt...

aku dapat info ni dr group apple user kat FB .


nilah moment momen potong riben ..hahah...

aku aim satu last ..dh tak mintak dah ..i pad pro kaler pink ! serius ..ak tak nak apa apa dah dr apple ..hahah...

ok bai!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...