Jumaat, 29 Oktober 2021

Makan di Kantin

Mesti korang rindu nak makan kat Kantin kan? kalau kami mmg makan kat kantin ..sebab kejekat sekolah kan ....
satu salah satu pilihan tempat nak makan boleh pergi makan di Kantin. 
Kalau sapa yang duduk kat Kobemas Hotel Melaka ..korang mmg jalan keluar pintu hotel terus jumpa kantin ni ..
menu spesial dia ada roti canai banjir pecah telor separuh masak ...
aku tak order tu ..aku makan nasik lemak ..

apa yang paling aku suka kedai ni ialah ..bersih ! restoran ni bersih sgt tau ! 
mmg selesa ..lantai semua bersih ....makanan dia hidang pun kemas je .takde comot comot...
ni kedai nya ...kantin..

tengok tu ..bersih je ..

aku makan nasi separuh je ..sebab rasa kenyang ..

ada jual jajan tau

paru tu mmg sedap ..


nilah hotel kobemas melaka ..

ihsan bergambar betul betul depan hotel kobemas 

jangan lupa makan di sini ya ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...