Khamis, 7 Oktober 2021

QASREENA CAFE BUKIT KATIL

Actually kitorg biasa makan kat sini, tapi cafe western ni first time kitorang pergi . dia bukak depan Qasreena cafe ..owner sama .Enviroment cafe ni cantik ...barangkali lampu dia buat suasana ala ala di hotel 

harga standardlah kalau steak dalam RM30 ..depends pada apa korang makan ...utk sesekali ubah selera apa salahnya ..aku makan chicken chop dan mmg ayam dia tak mampu aku nak habiskan ..tepu kot isi dia ...
suami aku order bihun goreng ..tu pun dr Qasreena Cafe ..buat masa ni indoor tak boleh makan ...so boleh makan outdoor  .....

kalau korang berminat boleh cari guna google maps Qasreena Cafe. 
cantikkan view gambar

tu bihun goreng suami aku

muka ada sinyum

blur betul




overall tempat ni cantik dan adalah sikit kelainan di samping kita makan sedap dengar muzik muzik ragae yang dia pasang . sesekali boleh lah ..tapi bukan utk tiap tiap malam ..hahah...ok? 

aku akan review satu kedai makan murah area kampung tun razak ..stay tune gaiss!

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...