Sabtu, 25 Ogos 2018

HEY..HO CHI MIN !!!!

Last last termakbul jua harapan aku nak ke Ho Chi Min selepas kawan kawan aku dah selamat ke Ho Chi Min ..siapa? Kak timah and the gangs, Ecot Mas syikin dan terbaru Jid.

so lepas aku tengok tiket nak ke Hi Chi min baru 300 lebih aku pun ajak suami aku..last dorg pergi dlm 500 lebih so kira aku dpt murahlah !..pikir punya pikir aku ingat nak tinggal budak budaktu kat shah alam susahlah pulak sebab sekarang Mama dah pindah Ipoh .so kitorg ecide nak pergi bawa Orked ..atleast tak susah sangat jaga budak budak tu ..cuma Iyad Ihsan dan imran. Plus, imran pun dh habis UPKK .so jika di izinkan Allah next year nak bawa diorg ke Perth. 

itu pun nak pakai duit dividen ASB ..boleh lahkan ..yang tu nnt aku akan buat satu lagi kertas kerja kajian serta selok belok yng patut aku lakukan sebelum ke sana . 

oklah stori dulu bab Ho chi min ni ..

aku naik VetJet ..tiket utk kami bertiga sekitar 1k .. oklahkan 

Hotrl pulak aku duk Hotel 3 bintang je Bloom Saigon. aku dapat sebilik RM98 leps pakai kupon Traveloka dapat diskaun RM10. dan masa beli tiket flight aku dapat less 31 hinggit. nyesal tak beli tiket asing asing dapat diskaun 31 ringgit dua kali. 

Aku rasa dengan harga RM98 semalam ko tak bleh aspect dpt yg grand grand cukup sekadarnya . 

jap eh ! kita nak kemana tu?

ok jom set itinerary nya 

Jumaat 12/10/2018

flight jam 1 tengah hari sampai jam 2 lebih .
sampai sampai ambik bus ke ben thant. dah boleh jalan jalan dh jalan jalan dah ..
sampai malam . 
aku nak makan kat sini .

1. Restoran Halal Amin – Pho Muslim

2. Kopi Vietnam Kakak Tshirt Kuning



oklah banyak sangat benda nak makan ...kang gemok bising .hahah
aku nak jalan jalan kat bandar dia .nak tengok Hard Rock Cafe, nak tengok pejabat pos, sg mekong tak apsti nak pergi ke tak..macam malas.. 

oklh dokan segala urusan aku dipermudahkan Allah SWT. Amin.

yeay nak terbang lagi .....✈✈✈✈✈





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...