Jumaat, 3 Ogos 2018

MY PATROL DENGUE

Selepas program khidmat masyarakat di Taman Saujana Seksyen 3 kami bersedia utk program mega seterusnya iaitu Konsert patrol Dengue di Jonker Walk. dan ini akan jadi thema video yg bakal aku hasilkan kelak.aku harap ia benar benar dapat membantu aku melaksanakn tugas dengan baik. insya Allah.

ada benda aku nak share. kadangkala idea kita ni org taknak terima namun sebenarnya kita nka yang terbaik utk sekolah kita pastinya kita mengharapkan sebuah kejayaan utk perkara ni.

aku dalam usaha nak amik video asyraf muslim dan Mail Izani utk buat shout out bagi Patrol Denggi SMK Bukit Baru . 
harap lepas ni ada idea idea yang lain 



tq Apple for being nice to me! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...