Selasa, 14 Ogos 2018

Percutian Kali Pertama 2018

salam. Hajat hati nak ke Perth namun apa kan daya tiket terlalu mahal kita ke Cameron sahajalah dahulu. 

macam biasa booking ticket dulu. di sini..Hotel Nova Highlands and Resort  ..hampeh! dah booking baru keluar cacat cela nya. aku pun tak pasti nak proceed ke tak..boleh cancel sebelum 16hb Ogos ni.

korang ada review x?

CAMERON HIGHLANDS (sumber fb:Fadhli Badhli)
Tempat cantik yang wajib korang datang, nah aku share kan kat sini 👇🏻semoga bermanfaat untuk korang yang nak datang cameron 😊 tapi kalau boleh rancang awal ! P/s jangan pergi masa weekend,public holiday,school holiday and etc sebab jem nak mati 😭. Kalau boleh pergi time weekday sebab tak ramai orang🤘🏻info & harga aku ade letak kt gambar✌🏻️share la kalau nak. Saya tak marah 😂😬👏🏻👏🏻
Ladang Teh boh Sungei Palas
✔️Cameron Valley
✔️Lavender Garden
✔️Strawberry Farm
✔️Bee Farm
✔️Butterfly Farm
✔️Pasar Malam Brincang
✔️Kea Farm
✔️Rose Valley
✔️Mossy Forest
✔️Avent Chocolate
✔️Cactus 

buat rujukan nanti .....di sini tempat menarik di cameron




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...