Selasa, 29 September 2020

LE'PAK KITCHEN TAIPING

Oklah ...malam kedua aku di Taping  kak mia datang ..nak amik epsom salt sebab dia nakcuba buat liver detox dan biasalah nak jumpa adiknya ...lepas tu dia bawa kami makan kat Le'pak Kitchen...so masa ni aku tak teruja sangat nak amik gambar sebab seronok berborak dengan dia ..yelah lama tak jumpa..kalau korang nak dtg aku rasa jauh sikit dari pekan Taiping tapi kalau korang korang naka jalan jalan apa salahnya ...korang google je tempat ni mesti jumpa ..

dia dua tingkat kami makan tingkat atas..nak naik tangga tu hati hati sebab tangga dia curam sikit ..curam banyak kot ..oklah ..mmg agak hispter lah kedai ni ..banyak port amik gambar yang lawa lawa .tapi aku dh eksaited jumpa kakak sendiri so tak teruja nak amik gambar ..dua kali ulang hahah..!

ok ..kalau korang makan sini dia akan bagi qr code utk korang order secara online..kiranya menu dalam tu korang boleh tau berapa kos makanan yang korang order...
malam tu kami ramai jugak dalam 7 dewasa 3 kanak kanak..
abg ipar aku yang belanja ...total dalam RM115 utk makan dan minum ..

apa kitorag order yang sedap ..
nasi goreng thai amik pedas sedap !
aku makan nasi dengan ayam grill nasi dia pun sedap ...
muiz order yang ada cheese tu ..sedap gak ..
ihsan order chicken chop sedap dan murah .
kakak aku makan kuewtiaw goreng pun sedap ..nasi goreng cina aku tak rasa
air ..teh tarik dia sgt kurenggg pekat ngat ngat ...





hipster lah ..banyak lampu lampu


Orked dan Muiz

meja dia buat dengan berkakikan mesin jahit lama ..

milo jumbo taboqqq

chicken chop Ihsan


sangat tidak dicadangkan order..melainkan korang suka versi pekat ni


Menu muiz..nyummmy


Kak Mia ..kakak kesayangan aku ...

so lepas ni boleh pergi makan kat Le'pak Kitchen ..murah dan sedap ..serta banyak pilihan menu makanan ...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...