Isnin, 1 November 2021

SkyAwani Residence

 Korang pernah dengar pasal residence ni ..dia ala kondo jugaklah ..tapi dia khas utk org yang baru kali pertama nak beli rumah 

ni syarat kalau nak beli rumah kat sini


korang boleh tekan sini kalau nak register beli 


aku suka betul konsep rumah ni ..dia macam semua berkumpul kat situ tau ..ada swimiing pool, ada gym, ada court badminton, ada indoor playground ..kira bestlah tempat ni ..dah macam g bercuti kat otel pulak ..

kakak aku duduk sini ..tapi rumah dia tinggi sgt ..tingkat 35 ..tu kalau lift rosak aku tak tahulah macam mana ..

kakak aku keje era IJn, HKL tu ..so mmg senanglah dia nak pergi keje ..dalam 15 minit kalau ikut DUKE.. legalah aku tengok dia ada tempat menginap yang selesa.. 

penat penat balik keje rehat selesa di rumah ..sebelum ni dia menyewa..

korang tengok ..naiss kan ...ada gym siap view pool lagi ..pastu ada swimming pool luas gila..mmg puas hati betul 

view rumah dia ..kalau amik gambar yang tengok lebuh raya duke tu pun lawa kalau malam malam ...

kena gaya boleh nampak KLCC tau ..dia beli rumah ni pun sekitar tahun 2017 kot ..kat area bawah rumah dia pun ada banyak kedai senang kalau nak beli barang ...
lepas ni nak dtg lagi lah rumah dia ..best apa ..lepak lepak ..

pastu pagi pagi naik moto g beli breakfast !
layannn...hahha...
mmg seronok lah macam kita check in hotel je ...

kalau korang baru nak beli rumah boleh tengok kat Skyworld ni ...Awani Residens.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...