Rabu, 29 Disember 2021

Family Mart

Apsal aku rasa happy je bila masuk family mart … hahah .. ke aku sorg ? Byk benda sedap ko nak makan 
Desert
Sofuto
Oden 
Ramen
Latte 
Ice cream 
Cheesecake
Roti roti 

Semuaa macam sedap…
Isk isk… 

Tp kan taksemua betul2 sedap…
Ada tu indah khabar dr rupa 


Oden ni sedap… aku suka mi dia yg kenyal kenyal

Ni yg kecewa ni.. aku rasa kesilapan benda ni wajib makan panas panas.. baru cheese nya mencair..
Kalau ko makan time sejuk mmg tak sedap lah..




  Apsal aku rajin nak tulis pasal family mart pulak ni.. hadoi! 

Nampaknya blog ni bukan lagi rahsia.. beberapa kahwin aku terserempak dengan blog ni.. ada kawan aku siap tanya benda yg aku tak cerita kat sapa sapa melainkan di blog cth hadiah besday apis… hahah… alamak ! Konon macam life ko sunyi di medsoc .. hakikatnya byk benda je aku share kat blog ni 

Semuanya ntah apa apa …

Tp kan aku tengok Cik Epal lepas dia famous terus blog dia tak boleh acsess.. termasuklah farhan kids yg aku follow since 2011 pasal breastfeed.. pun sama .. ada tu vanila cupcake kut lupa dh .. blogger nya seorg doktor dulu belajar kat Ireland. Rajin aku follow blog dia.. aku terjebak amik herbalife pun lepas baca blog dia.. Rai .. ya .. baru aku ingat..

So far yg still ada .. kak D Atau diana. 

Menten je.. tapi best blog Kak D takde iklan langsung! 

Blogg aku je banyak iklan .. ( psst kalau ada iklah tak sejojoh korang pm aku ek) 

Mungkin lepas ada Ig ramai fokus kat Ig dr blog kan. 

Tapi pada aku blog still relevan terutama kalau korg share pasal pebgalaman korg 

Sebab ramai je yg nak tahu tentang sesuatu perkara. 

Macam port korang makan ke, review barang ke.. apa apa maklumat yg korang tahj boleh je share

Kalau korg perati .. org ramai je gugel benda yabg” bodo bodo”  cth cara masak magi sedap, petua anak tak boleh berak, apa apa jelah yg terlintas kat kepala … terua org gugel … untung dapat solution kan… 

Mungkin pada ko benda tu tak penting 

Tapi ada yg rasa benda tu bermanfaat 

Lain lain kan…

Cuma nya apapun jgn sesekali share pasal rumahtangga korang .. 

pantang besor kot. 

Takut malu kemudian hari.

Cerita benda yg simple simple dh lah .. 

macam ni ibaratnya apa yg korang rasa korang boleh boran kan .. itu yg korang borakkan.

Oklah. Done berleter.

Jumaat kami gerak ke Kuantan. Stay tune gaiss! 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...