Khamis, 9 Disember 2021

Majlis Konvo UTeM 2021

Alhamdulillah berjaya menamatkan pengajian master
Lega… ada lagi tugasan yg menanti. Tp aku tak pressure semoga berjaya dpt Phd suatu hari ni nnt. Aku? 
Tunggu lah .. ada banyak masa lagi .. insya Allah .. pasti akan ada ruang  dan peluang. Kalau kat melaka dekat sikit nak sambung… jgn jauh sgt… sis tak pandai drive kereta…. Hahha… takde apa yg terlalu istimewa… cuma aku belikan bunga RM60 dan kami makan nasi lemak paru dlm kereta..

Tahniah! U made it! 

Kenangan bersama kawan satu batch di UTeM… tahniah semuaa

Rezeki sampai lewat… dpt front seat…. Kerusi vip…

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...