Rabu, 29 Disember 2021

Qali Grill , Melaka 2021

Qali Grill ni terletak di area Bukit Katil lebih tepat berhadapan Qasreena Cafe.
aku rasa penah cerita pasal kedai ni ..
tapi aku up lagi sekali ..versi gambar yang lebih baik..

sebenarnya kami nak makan kat kedai biasa kami makan di Kg Tun Razak, sebab dia tutup kami ke sini.

so far makanan dia not bad .sedap lah ..macam chicken chop dia ...dan korang boleh test grill yang lain ..
tadi kami makam chicken chop , imran amik chicken chop with butter rice dan ihsan nasi goreng Kampung aku dan orked tak makan ..masih kenyang makan oden di Family Mart. 

tempat ni kira instagrammable ..port cantik amik gambar ..tp dont expect too much ..dia actually kedai tepi jalan yang dipasang khemah ...cuma the way dia punya decoration tu nampak menarik ..ada ciri ciri rustic dikit ...sikit ..dikit tu indon...

so tadi kami makan dalam Rm60 lebih termasuk air..
air biasalah mahal ..kalau kedai kedai macam ni ..



santai santai aja tempat lepak best ni

signboard menu 






 



kreatif betul pakai tudung saji je lampu dia





biasa tempat ni crowded..td kami dtg pun beratur tunggu baru dpt tempat duduk .
oklah boleh masuk list jika dtg ke melaka.

countdown ke Kuantan one day more!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...